FAQ - Spørgsmål og svar

·        Der er opdaget en fejl i min levering?

·        Du har modtaget en vare der er defekt?

·        Jeg har stadig ikke modtaget min ordre?

·        Jeg ønsker at bytte en vare fra min ordre?

·        Jeg ønsker at returnere HELE min ordre?

·        Det varen jeg ønsker er udsolgt – hvornår kan jeg købe den igen?

·        Jeg har lavet en bestilling, men ønsker at tilføje flere varer til ordren?

·        Kan jeg lave en ordre på telefonen?

·        Jeg ønsker at betale via bankoverførsel, hvordan gør jeg det?

·        Kan jeg opnå større rabatter hvis jeg køber i større mængder?

 

Der opdaget en fejl i min levering?

Da vi pakker alle vore ordre manuelt, så vi kan desværre ikke undgå, at der sker fejl. Men mangler du en vare eller har vi sendt en forkert ting, så kontakt os venligst på en mail på info@Precious-beads.dk, så skal vi nok løse det hurtigst muligt.

 

Du har modtaget en vare der er defekt?

Der kan selvfølgelig altid ske noget under forsendelsen, eller en del kan have en defekt. Send os en mail med problemet, så finder vi ud af den bedste løsning for dig – enten en ny vare eller pengene retur.

 

Jeg har stadig ikke modtaget min ordre?

Vær sikker på, at du har modtaget en e-mail med ordrebekræftelse, da din ordre ellers ikke er modtaget i vores system. Har du en ordrebekræftelse og ordren ikke er leveret, kan vores fragt firma eller posten måske være forsinket. Du kan altid sende os en e-mail, så kan vi undersøge hvornår din ordre er sendt og vende tilbage.

 

Jeg ønsker at bytte en vare fra min ordre?

Send varen retur sammen med kopi af faktura senest 14 dage efter modtagelsen, så overfører vi beløbet til din konto. Vi kan desværre ikke ombytter ikke til andre varer.

 

Jeg ønsker at returnere HELE min ordre?

Send varerne retur, samt udfyld vores formular, varen skal sendes i ubrudt emballage sammen med kopi af faktura. Når vi har gennemgået varerne, overfører vi beløbet til din konto. Via bank eller mobil-pay.

 

Varen er udsolgt – hvornår kan jeg købe den igen?

Det er desværre svært at svare på, da leveringstiden hos vores leverandører er meget lang. Send os en mail, så skal vi forsøge at give et cirka-tidspunkt.

 

Jeg har lavet en bestilling, men ønsker at tilføje flere varer til ordren?

Lav en ny ordre og skriv under bemærkninger, at ordren skal sendes sammen med tidligere ordre, så tilbagefører vi beløbet for fragt på ordrenr. 2. Når du bestiller varen, ser det ud til, at du betaler for fragt to gange – men vi retter det inden penge trækkes. De to ordrer må ikke bestilles med mere end 1 døgn imellem rum, da ordren ellers kan være pakket og sendt og det derfor ikke vil være muligt.

 

Kan jeg lave en ordre på telefonen?

Vi tager ikke imod ordrebestillinger over telefonen, men du velkommen til at kontakte os på mail. Dog kan du heller ikke bestille på mail, men vi hjælper gerne.

 

Jeg ønsker at betale via bankoverførsel, hvordan gør jeg det?

Det er desværre ikke muligt at betale med bankoverførsel.

 

Kan jeg opnå større rabatter hvis jeg køber i større mængder?

Ja, men det afhænger af, hvilke varer du ønsker og i hvilken mængde. Det aftales individuelt, men send en e-mail. Mængde skal som minimum være 100 sæt, eller over 100 Precious beads perler.